måndag 29 augusti 2011

i don't quite know, how to say how i feel


Nu är det ju sådär nästan exakt år sen jag började låta mitt hår växa. Jag började ganska bra med en ungefärlig längd på 2-3 centimeter. Här är augusti eller kanske början på september. Alla bilderna är inte exakt på dagen varje månad men på't ungefär varje månad :)
En oktober när jag hälsade på Catrin i Göteborg. 

 November med mobilen i badrummet, ser lite sur ut också. Kanske för att håret var tråkigt?
 December flörtade jag mig igenom (?) men håret var så långt att man kunde puffa iallafall.
 Detta här är från nyårsafton men jag kunde inte hitta någon bild från januari som var bra, och detta är ju nästan januari. Typ några timmar innan bara :)
 Februari. Ett halvår sen jag klippte mig och hockeyfrillan var ett faktum men det skulle fixas till ganska snart!
 Nämen se! Jag kan ju inte se med min mars-långa lugg men ni kan ju spana in att hockeyfrillan är borta iallafall!
April kändes ganska snyggt och studenten kändes nära när vi fått våra mössor och tröjor.
 I maj ville jag vara något annat och gjorde mig till.
 Juni och studenten var precis slut och balen studande. Fy fan vad snygg jag var va!! Himla bra bild men ljuset och sånt, om jag får skryta lite hähä.
 I Norge blir det inte mycket bilder taget så här är en dålig slutet av juli/början av augusti.
 Bild tagen idag, den får symbolisera slutet av augusti. Känner mig ganska snygg, vill bara att håret ska nudda axlarna. Det är nästa mål!


Jag har förresten fått post från Norge idag. Glömde en del viktiga papper, och pass, där så nu är jag äntligen samlad här hemma. Har varit på massage också, är helt mörbultad och tröttseg idag alltså. En dag till sen är det onsdag och malmö som gäller. Fy vad kul det ska bli.
Har en ny favvislåt också. Va fan med Anna Hertzman. Himla härlig. (länk!)

Inga kommentarer: