torsdag 25 augusti 2011

Paris here I come!

Åh jag har ju glömt berätta den allra viktigaste grejen som har hänt i mitt liv. Jag har bokat en resa! Till: dam dam dam.. Paris! Alltså åh. Jag har drömt om detta sen franskalektionerna började bli roliga i 7an, fattar ni hur länge det är?
Iallafall, jag & malin åker på en weekendresa till paris i början av oktober och det kommer bli fantastiskt! Och jo visst, jag vill ju egentligen vara där mycket längre men jag tror att en liten dos paris är bra som en början, som en mjukstart. om jag gillar det tillräckligt mycket kommer jag ju ändå att komma tillbaka, och då kan jag stanna längre! åh vad jag längtar mycket!
pappa har bestämt att jag ska få en resväska i födelsedagspresent (fyller ju år om typ 3 veckor) för jag har ingen resväska, bara en massa andra väskor (hähä) och åh jag vill ha en sån rund som carrie har i Sex and the City!! men jag tror inte det finns tyvärr :(










 det här (se nedåt alltså) är det hotellet vi ska bo på, så himla fint! :)

I can't wait!

Inga kommentarer: