söndag 16 oktober 2011

the comeback..?

hej
tänkte mest säga:
jag lever!
men hamnade i en efter-paris-koma och sen i onsdag till i eftermiddags (söndag alltså) har jag varit hos min fantastiska mormor i älmhult och där köpte jag nytt skrivbord och en lådhurts. Så mitt rum är ett kaosområde just nu och jag vet knappt ut eller in men jag är hemma nu och imorgon ska jag först till blodcentralen för att testa ifall jag kan bli blodgivare och sen ska jag klippa mig. Innan och efter det får jag försöka få lite ordning här hemma.
är lite ledsen att jag inte har bloggat på typ en vecka men samtidigt är jag inte ledsen alls. hade några totalt datorfria dagar (ons-sön) förutom att jag kollade mejl och facebook lite sporadiskt i min telefon och guud vad skönt och behövligt det var.
jag kommer antagligen blogga som vanligt med tiden. men just nu händer det så himla mycket och ingenting alls så har ingen lust eller inspiration till att skriva ner alla mina tankar här. så det får vara såhär ett tag nu.

1 kommentar:

ElinorAhlberg sa...

annars gillar jag att läsa din blogg :D just so u know! <3