lördag 8 oktober 2011

7 oktober- Paris dag 4

Åka hem dagen. Vårt flyg skulle gå 12.30 och man ska ju vara där ett par timmar innan flyget går och vi var lite osäkra på hela grejen så vi gick upp astidigt och fick sitta på flygplatsen i typ 3 timmar. Så har inte så mycket bilder från den dagen. Menmen!

Vaknade och fixade mig lite (här får ni en smygtitt på mitt ena Paris-inköp!) och insåg hur trött jag var. Och ångesten över att behöva åka hem igen. 


 Jag satt i sängen när jag tog dessa bilderna så ni fattar vilket litet rum vi hade. Men vi fixade det! :)

 Precis lyft från Paris. Gråten i halsen vill inte hem-känslan. Blää.





När vi var på väg ner mot landning och flög genom molnen hamnade vi i värsta blåsten typ. Innan lite tidigare på flyget hade det varit lite lite turbulens och jag tycker det är så jävla läskigt så när vi börjar typ sugas ner några sekunder för att sedan stanna upp och sen sugas ner igen (ni fattar kanske inte men det var typ ner-upp snabbt ner-upp hela tiden en stund) stannade mitt hjärta typ och jag kramade Malins hand så hårt att jag tror att hon tappade den där på planet. Men vi landade väldigt smidigt och nu har jag varit hemma i drygt ett dygn men har bara sovit, slappat och packat upp.
I nästa inlägg får ni se vad jag har köpt och samlat på mig i Paris :)

1 kommentar:

The DramaQueen sa...

Sv: Jag anser inte att det är sjukt att ha det tankesättet angående abort som jag har.
Och jag anser att ett liv har mer rätt att ''existera'' än kvinnans rättighet om du förstår mig rätt.