måndag 14 november 2011

doe a deer a female deer ray a drop of golden sun


Jag har varit borta en del & gjort en del & övningskört & festat & krängt godis med fina vänner & ätit smörgåstårta fast jag inte gillar det & en hel massa sånt. Och nu senast la jag till ett par kurser i min anmälan till högskolan, det blev ju en sen anmälan fast det går bra ändå. Och anledningen till att jag gör det är att min systers kompis (ja min också kan man nog säga!) ska till Spanien i ett halvår ungefär (med sin utbildning då) och hon frågade mig om jag ville bo i hennes lägenhet i Göteborg under den tiden. Och åh vad jag blev glad för Göteborg är ju så underbart och Jennys lägenhet är superfin och min syster bor ju i Göteborg så då kunde jag träffa henne oftare! Åh så bra :)

Imorgon ska jag till Ullared! Glad tjej!!
Så idag ska jag bara slöa och se på O.C och film. Och skriva klart min inköpslista till imorgon!

See ya!

Inga kommentarer: