fredag 30 december 2011

En bra dag i Göteborg

Jojo, här sitter jag. I Göteborg i min systers lägenhet och använder hennes dator. Hon skulle egentligen inte jobba idag men nu blev det så iallafall så idag har jag hängt med Jenny på stan och shoppat lite och ätit god indisk mat till lunch. Shoppade två söta och bra saker på rean!


Catrin slutar jobba klockan åtta ungefär så jag bestämde mig för att laga mat lagom tills hon kommer hem och det blir: hemlagade köttbullar (stora, precis som det ska va!), brunsås (inte så hemmagjord...) och potatis och morötter. MUMS! Riktig husmanskost skare va!
köttbullar, ostekta ännu..


morötter & potatis!

 Hej säger jag med pippilotter dagen till ära
 I denna nya fina underbara Kånken finns mina fynd!


 T.ex. den här supertjusiga kjolen från Monki. Hundra spänn! Skitnajs med tanke på att jag har spanat in den länge men tyckt att 250 är nog lite mycket, kabaow tänkte jag och köpte den direkt när det bara stod 100 idag :)
Här har vi ett fynd från Indiskan, vad tror ni det är?! :D
Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa lite, det är för tidigt att steka köttbullar ännu...
Imorgon är det förresten nyår! Sjukt peppad på det :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Fan vad söt du är!