onsdag 28 december 2011

kanske kanske inte

Åh jag vet. Fy skam på mig och jag borde ha smisk.
Men jag har inte haft lust att blogga den senaste tiden, har inte det riktigt nu heller men tänkte att ni kanske började bli oroliga.
Jag har haft en enastående jul med nästan hela familjen och släkten med god mat och kortspel och bra julklappar. Fick bland annat röda gummistövlar (som jag önskat mig!), presentkort på Team Sportia (så nu äger jag en navy blue Kånken!! :D), presentkort på elgiganten så nu kan jag spela hög musik från datorn. Tjeho! Men jag fick även andra bra saker typ som fint linne, smink, djurpennor och choklad. Mycket bra! :)

Imorgon far jag till Göteborg för att fira nyårsafton och tillhörande dagar med min kära syster! Så vet inte precis om jag kommer blogga så mycket men ni överlever nog.
Nu ska jag titta på Änglagård och börja packa lite, så länge får ni tre fina bilder. Jag ska försöka ta lite foton i helgen och kanske även dokumentera mina klappisar. Får se..


Inga kommentarer: