söndag 8 januari 2012

2011

Snodde denna listan lite hänsynslöst från http://www.underbaraclaras.com/
Gjorde du något 2011 som du aldrig gjort förut?
Tog studenten, åkte till Paris och gick på bal, firade nyårsafton i Göteborg... listan kan göras lång!
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, vi är för unga för såna allvarligheter!
Dog någon som stod dig nära?
Nej, men en bekant eller vad man ska säga. 
Vilka länder besökte du?
Sverige, Danmark, Norge, Frankrike och Lanzarote (tillhör ju Spanien).
Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
Inte precis egentligen, 2011 var väldigt bra. Men jag vill ha mer ordning i mitt eget liv, både i hjärnan och utanför. 
Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
11 juni, studenten. Helt fantastiskt!
Vad var din största framgång 2011?
Att jag tackade nej till utbildningarna jag kom in på och vågade ta steget till att bara vara hemma augusti-januari. Det är nyttigt (inte så nyttigt för jag har gått upp typ 10 kg) för en att bara inte ha några planer och sånt. Man får tid att fundera över livet. 
Största misstaget?
Att jag inte när jag kom hem från Norge i augusti kom igång med träningen, då hade jag mått bättre just nu.
Bästa köpet?
Ojojoj, det är svårt. Som det känns nu så min Kånken men jag vet faktiskt inte
Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, mat ute och alkohol tror jag, heh.
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att äntligen efter 6-7 års längtan få besöka Paris.
Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?
"jag kommer jag kommer jag kommer jag kommer baby jag är nästan där" 
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare över lag, det är klart att jag har varit ledsen också, men så himla glad också!
Vad önskar du att du gjort mer?
Träffat vänner. 
Vad önskar du att du gjort mindre?
Ätit, haha.
Blev du kär i år?
Ja, i Jakob men det slutade jag vara också.
Favoritprogram på TV?
Idol tror jag...
Bästa boken du läste i år?
Åh jag läste så många så jag kan inte välja en!
Något du önskade dig och fick?
Långt hår men det var ju inte så överraskande. Det kommer ju med tiden.
Något du önskade dig och inte fick?
Antagligen.
Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Fick väl frukost på sängen och sånt. Ganska lugnt födelsedag men fredagen innan och fredagen efter var vi på Harrys och hade så himla roligt så det gjorde mest ingenting :)
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Såklart, men man kan inte få allting i världen.
Vad fick dig att må bra?
Studenten, Norge, Paris, Lanzarote. Saker jag längtat efter!
Vilken kändis var du mest sugen på?
Som alltid Rupert Grint, alltid mest sugen på honom.
Vem saknade du?
Mormor, träffar henne alldeles för sällan.
De bästa nya människorna du träffade?
Oj, träffade säkert massa nya människor men just nu står min hjärna still.
Mest stolt över?
Att jag kom över till 2012 helskinnad och inte trasig någonstans.
Högsta önskan just nu?
Jag vill få ut så himla mycket av 2012. Flyttar alldeles snart hemifrån och då ska jag göra drastiska förändringar, jag gick under 2011 upp ungefär 10 kilo så det vill jag så gärna gå ner igen och därför ska jag försöka äta nyttigare och träna mer (vilket kommer bli lätt eftersom jag inte tränar alls just nu..) och så vill jag ha så himla roligt som det bara går! Och träffa nya underbara människor :)

Inga kommentarer: