söndag 8 januari 2012

8 januari

The packing has begun!

Var på IKEA igår och köpte lite grejer, typ soffbord, handdukar burkar, skålar och såna saker. Livsnödvändigt haha! Och idag fann jag världens största flyttlåda tyckte jag och tänkte att nu ska jag banne mej fylla denna med böcker, mina ELLE, spel, mappar och allt sånt. EH ja det gick ju bra, bara böckerna fyllde lådan. Har visst sjukt mycket böcker, ehe..

den lilla kattrackaren var också flyttgalen!


Imorgon ska jag träffa Erik, pierca mig och sen färga Elinors hår (tror jag? annars blir det bara chillidll hos henne iaf). Känns som en bra dag, om jag överlever alla momenten!
Men det är fortfarande söndag och jag har lyckats dra på mig världens största magknip så jag ska byta om till mjukisbyxor och lägga mig i soffan och bara ta det lugnt.

Inga kommentarer: