tisdag 3 januari 2012

2012!

Har fixelitrixat lite med designen på bloggen. Ni vet, nytt år betyder förändringar!


Ska alltså flytta hemifrån om ungefärliga 15 dagar och det känns som 15 sekunder om jag ska vara ärlig. Men jag kommer hinna med en himla massa innan dess! T.ex. så ska jag "jobba" lite imorgon och på eftermiddagen ska jag åka in till Hässleholm och köpa mina efterlängtade hörlurar och sen ge Mikaela sina vantar som jag har virkat till henne, och på torsdag kommer Elinor hem till mig! Det händer typ 1 gång varannat sekel att någon kompis kommer hem till mig eftersom jag har så himla lång och knepig väg till närmaste busshållplats så det ska bli himla roligt!
Speciellt eftersom att vi har en ny valp! En liten liten 8 veckors rottweilervalp som heter Atlas. Eller kartboken som jag kallar honom! Hur ska jag någonsin kunna flytta härifrån med en så gullig liten sak här hemma? Ska försöka fota honom lite imorgon!
På lördag far jag och mor till Älmhult för att gå på second hand och IKEA! Sånt man behöver innan man lämnar hemmet ju!

Inga kommentarer: