onsdag 4 januari 2012

I really don't like your skinny jeans so take them off for me.

Har idag äntligen införskaffat mig ett par bra hörlurar. Har de senaste året endast köpt de färgglada 30 kronorssakerna från Tiger som håller max 7 veckor och kände att det är dags att investera i något bättre. Plus att Tiger nog inte finns i Växjö ;) De kostar ju 300 i butik (elgiganten) men hade presentkort på 250 så det kändes helt okej att bara behöva betala 50 spänn! 
Har även hämtat ut två av jag vet inte hur många kurslitteraturböcker (-650 spänn på kontot, tjeho!) på Ica och fyndat en virkad senapsgul mössa på h&m för 30 spänn! Fett najs :)

Passade även på att byta profilbild på facebook när jag för en gångs skull sminkade mig xD Ligger ju bara hemma i sängen övriga dagar så man får ju passa på!
Nu ska jag käka middag och sen ska jag städa i Siris bur. Imorgon kommer Elinor hit! Tjeho!

2 kommentarer:

ElinorAhlberg sa...

Attans trevligt! behöver piggas upp av min böna! :D

Nenne sa...

Tiger finns i Växjö :)