tisdag 24 januari 2012

sleepy eyes not hungry

Fick ett litet smärre ryck och färgade håret när jag kom hem från stan. Det blev... awesome!!
Här får ni då se ett par bilder med både nyfärgat hår och ny spejsig tröja. Tycker den ser ut lite som rymden. Dock har den konstiga ärmar så jag tror jag ska klippa av dem lite. Men det återstår att se, ska använda den lite först och se vad jag känner. 49 :- på Gina Tricot iallafall. Mycket bra!


Om ni tycker jag ser lite konstig ut på bilderna kan det vara på grund av att jag har tvättat bort allt smink, moisturizat (oh yes) och borstat tänderna. Plus att jag har ett litet munsår. Åh mums!
Det är inte varje dag nån får se mig osminkad det säger jag bara! Speciellt inte hela internet! Men så är det när man är efterklok och vill visa upp sin nya tröja och sitt fina hår när man är färdig för att sova typ.
Men det är jag inte riktigt. Ska läsa ett kapitel i förväg (oh yes) i boken till skolan så jag slipper stressa med det senare. Mycket klokt, det är dock typ 25 sidor långt (och på akademisk engelska då) så vet inte om jag pallar hela. Men ändå!
Imorgon är jag i skolan mellan 10.15-12 sen lovar jag att damsuga och fota rummet. Har tillochmed gjort en påminnelse i mobilen så jag skall icke glömma det!
Nu: läsa och sen sova. Godnatt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är minst lika söt utan smink! :)