söndag 19 februari 2012

Glossybox!

Har precis skickat hem en glossybox till mig själv!
Har läst om det på några större bloggar och det verkar himla bra, för jag är dålig på att köpa skönhetsprodukter. Iallafall mer än det nödvändiga så att säga..
Glossybox är en box helt enkelt som kommer en gång i månaden hem till en och i den ligger 5 skönhetsprodukter. Som jag har fattat det är det lite mindre produktförpackningar men att en av produkterna ska vara fullstorlek. Och det kostar bara 139:- i månaden och ingen fraktkonstnad!
Och man får när man registrerar sig fylla i lite olika grejer så att de anpassar boxens innehåll efter ens preferneser. Så himla smidigt och bra tycker jag! Billigt också ^^

En av mina favvisbloggar Killercolours aka Viola har skrivit mer om sin januaribox här (länk!)
Nu ska jag hämta mig lite frukost och se på en film eller något. Slöis morgon, ikväll ska jag plugga det sista sen är jag klar med alla study questions för språkhistorian. Tenta på torsdag!

Inga kommentarer: