lördag 18 februari 2012

at last my love has come along my lonley days are over


Såhär såg jag ut häromdagen + idag har jag en knut i håret! En himla ful och lågt sittande knut. Men ändå en knut, det är ett stort steg!

Igår träffade jag min syster och hade himla trevligt! Vi gick runt sjön, tittade på Teleborgs slott, ååt god toast till lunch och såg två superbra band påå Kafe De Luxe på kvällen. Plus att någonstans där emellan allting slog jag nästan ihjäl mig på en jävla lekplatsgrej. Helt livsfarlig! Så nu har jag ett 5 cm i diameters fett blåmärke på höften. Men det överlever man!
Ikväll blir det tacos, melodifestival och efter det skräckfilm!
Tror det blir himla bra, så nu ska jag klä på mig lite vettiga kläder, diska efter mig (har samlat på mig ett diskberg på mitt rum haha) och om ett tag ska jag gå mot bussen.
Adjö alla ni där ute!

Inga kommentarer: