onsdag 22 februari 2012

I'd like a new coat miss

Har läst 173 av 245 sidor nu och känner mig rättså duktig och unnar mig en halvtimmes paus och vet ni vad? Jag är så himla sugen på en ny vårjacka! I vanliga fall brukar jag typ bara använda vinterjackan tills man svettas ihjäl och sen ha en stickad tröja resten av våren. Men neeeeeeeeeeej, så vill jag inte ha det!
Det här är då drömmen:
Men den kostar 1100 så jag tänker överväga lite billigare alternativ först. Men den är fortfarande ett alternativ, definitivt, men tycker inte om att köpa så dyra plagg för tänk så förstör jag den? 
Här är tre lite billigare alternativ.



 Allt från 650 till 850. Bah! Detta är knepigt!
Vad tycker ni?
1,2,3 eller 4? Please help mee honeys!

4 kommentarer:

längtan sa...

3!!! :D

Simone sa...

Tvåan var sjukt snygg!

ElinorAhlberg sa...

Den mintgröna!!! SÅ SNYGG.

catrin sa...

3 eller 4! :)