fredag 24 februari 2012

TGIF!

Nu är jag färdig, verb-kapitlet är läst, väskan är packad och om en halvtimme ska jag cykla härifrån. Sitter dock framför aftonbladets livesändning nu och väntar på att få veta vad den nya lilla prinsessan ska heta. Och nej, jag förespråkar inte monarkin och sånt grejs, men jag tycker det är en fin händelse, det är det ju när alla små bebisar föds. Även om bebisar är som jättejättesmå tanter och gubbar.
Men iallafall, jag åker ner till Skåne i eftermiddag efter skolan, då är det dags för att fylla på min färg (det röda lyser ju igenom hela tiden :( ) och permanenta Elinors hår. Heh, det kan bli lite hur som, sen blir det lite fest och sådär. På lördag (eller inatt nån gång) far jag hem till pappa för att vara där över helgen.
Mys!


2 kommentarer:

ElinorAhlberg sa...

Såå söt!!

jonnie sa...

gud vad du passar bra i det håret!