måndag 27 februari 2012

ooh that's fab honey!



Hej alla där ute!
Kom hem från Skåne runt lunch idag och sen dess har jag hunnit med 3 av 4 saker jag skulle göra/börja göra.

1, packa (flytt imorgon eller på torsdag)
2, måla naglarna (mina var riktigt sunkiga)
3, chilla

den fjärde saken var att börja skriva min summering av texten, tänkte börja lite smått nu strax men tänker försöka göra "grovgörat" imorgon och finputsa på onsdag (beror ju lite på vilken dag som blir den stora flyttdagen också). Iallafall, som ni ser har jag även färgat håret turkost och skaffat sjuk hårförlängning. Sjukt chict!
Naae, har bara duschat och mitt hår tar typ 3 timmar (minst. skojar inte) på sig att torka men det går lite fortare med handduken runt huvudet! Är alltså helt osminkad och allmänt segis men har så dålig kvalite på min webbkamera att jag nästan ser ut som en människa (dock utan ögonbryn!) ändå! It's like magic!!

Nej, nu ska jag ta på mig myspyamas och krypa ner i sängen med en ny bok (håhå) och lite plugg. Blir en tidig kväll ikväll känner jag. Huvudvärken är ett faktum :/

Inga kommentarer: