onsdag 7 mars 2012

homesick

Fråga mig inte varför men de senaste dagarna, speciellt ikväll, har jag haft sån hemlängtan! När jag var yngre fick  jag alltid det, även om jag bara skulle vara borta en natt. Men jag antar att jag har mognat men det är lite trist i skolan just nu och så vet jag ju att jag ska åka till min kära mormor på fredag och på lördag åker vi hem till mamma. Och det ska bli så himla mysigt, saknar allihopa!
Imorgon kommer även bli min sista dag enbart med nutrilett. Sen kommer jag äta det fredag, lördag och söndag två mål om dagen och försöka vara nyttig de andra målen. Såklart kanske jag tar mig en godisbit eller två på lördag, om jag vill, men det är bara för att det är lördag.
En dag i veckan ska jag unna mig goda, onyttiga saker, för om man inte får unna sig saker när man försöker vara nyttig så "fuskar" man och småäter/äter godis/ andra onyttigheter oftare. Så så är min plan!


snälla snälla kan det bli fredag nu!?

Inga kommentarer: