onsdag 7 mars 2012

memory lane

Tänkte att vi idag skulle ta en tripp tillbaka på hur jag har sett ut i mars under de senaste åren. Kul va? Ooohja, har inte så mycket bilder från 08-09 och de är ju i ganska dålig kvalite. Men ändå! Here we go!

Mars 2008
Åh, liten isabell! i min pyamaströja. Mycket bra. Här var jag alltså 15 going on 16

Mars 2009
Finns väldigt många bilder som liknar denna men på de flesta ser jag bara galen ut så tog den mest normala. Fortfarande liten, men med snäppet galnare sminkning. här var jag alltså 16 going on 17.

Mars 2010

Detta är faktiskt från slutet av februari men det finns inga bilder från mars. Kommer ihåg att min kamera var sönder och jag lånade bara hem skolans om jag "behövde". 17 going on 18. Åh vad jag saknar piercingen :/

Mars 2011

Hade inte klippt mig sen augusti i ren frustration och hade såklart för typ femtioelfte gången bestämt mig för att låta håret växa ut. Denna gången lyckades jag! Hade precis klippt allt i ungefärlig jämnlängd, innan hade jag hockeyfrilla <3 Och färgat håret knallrött såklart. 18 going on 19.

Mars 2012
Åh extra piffig en dag! Har tydligen uppsatt hår alltid för jag kan inte hitta några bilder på mig med utsläppt hår i mars i år än. Iofs är det bara 7 mars ;)

Nu är jag helt slut i rutan för jag har varit och simmat! Köpte ett svindyrt klippkort (annars fanns det bara årskort och jag ska ju bara bo här tills juni) och simmat 40 längder, alltså 1 km. Känner mig duktig!

Föreläsning om ett par timmar, grammatik :/ Så nu ska jag sätta igång en film och bara slöa :)
Puss!



Inga kommentarer: