måndag 5 mars 2012

shopping day!

Hello there!


Idag har jag varit utomhus! Det var jag inte igår haha, nä men idag har jag shoppat lite. Fast bra grejer:
1. extern hårddisk. har liksom ingen backup på min dator och som ni vet har man typ hela livet på datorn så därför kände jag att det var dags för en! hade egentligen spanat in en som var 100 kronor billigare men den var g i g a n t i s k! och denna var så söt :3 Och 1 tb för 999 tyckte inte jag var såååå jäkla farligt. Bra investering!

2. Lite mat inför när jag slutar med nutrilettdieten. Kämpade inne på City Gross. Halva det jävla varuhuset är ju fullt av godis, bakelser, nybakat bröd, läsk och kakor?!! Inte för att jag var speciellt sugen men jag är ju så jäkla hungrig, eller mest hungrig på mat som inte är i flytande form typ. Men iallafall, snappade upp lite saker som tonfisk (har faktiskt aldrig smakat det men jag gillar annan fisk och det är lätt att göra sallad med tonfisk!), bulgur, äggnudlar, qourn-färs, ett sykit osv. Hittade även nutrilett-soppa! Så tänkte äta det till ikväll. Äntligen varm mat! Iofs har jag ätit ett ägg om dagen, men det räknas ju typ inte. Det är bara som ett litet litet (nyttigt) snack.

3. Såg precis att jag har vunnit ett par röda converse (410 :- inklusive frakt) och en gul jacka (66 :- inkusive frakt!) på tradera.

Nu för jag över typ 200 filmer, alla bilder, dokument och all musik till den lilla hårddisken. Jippi!

1 kommentar:

ElinorAhlberg sa...

Men jäj! :D bra att du äter vanlig mat igen gumman :D det är lika nyttigt de