onsdag 21 mars 2012

sleepover

I eftermiddag kommer Yvonnis hit och hon ska sova här. SLEEEEEEEEEPOOOOOOVEEEEER! Jaa, fast nej. Hon har en tenta tidigt imorgon bitti och hon vill slippa känna sig tentanervös och kanske-är-tåget-försenat-nervös så hon lånar halva min säng (borde ha en extramadrass) inatt. Vi ska käka goood middag (lax mmhm!) och förhoppningsvis spela något kul spel (jag har massvis!) och fläta varandras hår och prata om pojkar hela natten.
Kanske, kanske inte. We'll see haha ^^

Nu ska jag steka världens största lass med pannkakor (lunch idag, frukost imorgon + lunch imorgon hah) för imorgon far jag hemåt. Igen. Jag vet, jag är i Skåne jättemycket, men jag gillar att vara hemma. Plus att nästan alla mina vänner bor ju kvar där nere. Och jag ska faktiskt mest träffa vänner denna helgen.
Så nu måste jag städa lite och packa väska ^^
Btw, niotillfem-Sandra kommenterade mitt inlägg här under. Känner mig kool.

Ciao!

1 kommentar:

tyraelvira sa...

vad mysigt att du vill hänga med, tack!

lepetitlion.blogg.se

och visst är det så att om man läser mycket så kommer det, så är det i alla fall för mig.
vilka är dina bästa böcker? puss