söndag 25 mars 2012

until the day he met the one

Behöver göra en hel massa saker
till exempel:
städa mitt rum
laga mat
plugga
motionera
duscha
ta bort smink och borsta tänderna


men vet ni vad? Jag har åkt tåg idag. Världens mest knökfullaste tåg. Sen missade jag bussen hem, så jag fick vänta en halvtimme (ingen big deal egentligen) på nästa och då var vi jättemånga som skulle på den bussen, som redan var full. Så nu har jag kommit hem, öppnat post (mina piercingar har kommit!) och slängt ner en massa skit från sängen (stresspackade i torsdags) och nu tänker jag strunta i alla måsten för nu vill jag bli varm (fryser som en sälbebis) och se på Så ska det låta.
Allt det där andra, det kan jag göra imorgon. Och på tisdag.
Underbart!

Imorgon lovar jag att blogga om en kul grej som kommer hända! Och kanske om något annat också. Kanske visar opp något kul jag köpt. Eller något sånt :)

Ciao!

Inga kommentarer: