torsdag 12 april 2012

Att snubbla på målsnöret

Att snubbla på målsnöret yes!
Fick resultatet på den senaste tentan, alltså den jävla lingvistiken. 61 poäng, gränsen för G var 65. Irriterande? Så in i helvete!
Men! Jag tänker såhär och har gjort hela terminen; jag läser denna kursen enbart för att hålla mig sysselsatt (läs: inte sitta hemma och äta 500 gem choklad varje dag & se all världens tv serier. För det var det jag gjorde i höstas!) och jag behöver inte läsa denna kursen för att komma in på något tokigt program sen. Jag läser denna jäkla kursen för att jag trodde det skulle vara enkelt. Där hade jag fel.
Men iallafall, jag bryr mig egentligen inte om jag klarar kursen eller inte, jag vill bara överleva terminen & om det innebär att jag får IG på några tentor. So may it be!
Så jag har sovit på saken och bestämt mig för att inte göra omtentan. Så kool är jag!
Godmorgon förresten, nu ska jag se på en dålig teveserie och äta knäckemackor med ost på. Sen simma i min nya fantastiska baddräkt från Monki!

Inga kommentarer: