torsdag 12 april 2012

Sanning

Ni vet, vissa dagar är allting upp och allting är på topp. Men vissa dagar är det precis tvärtom

Jag känner mig jävligt ensam, jag känner typ ingen här i Växjö och jag bor långt från campus så det finns typ inga andra studenter i närheten.
Jag trivs väl egentligen i skolan men jag gillar inte kursen. Jag vill typ aldrig åka dit & jag har ingen lust med att plugga. Summan av kardemumman är väl att jag mest av allt bara vill ligga hemma i min säng och göra precis det jag gjorde i höstas. Men egentligen vill jag ju inte det heller.
Jag saknar mina föräldrar och mina vänner. Jag saknar helt enkelt Skåne. Det är inte ens två dagar sen jag var hemma men nu vill jag åka hem igen.
Växjö är en underbar stad men eftersom jag bara ska bo här i några månader har jag inte ansträngt mig speciellt mycket för att få Växjö att kännas som min stad.

Åh idag vill jag bara hoppa av skolan och flytta hem. Men överlever jag idag och imorgon och i helgen så överlever jag ett tag till. Ta inga förhastade beslut nu isabell!

1 kommentar:

ElinorAhlberg sa...

Ja förstår vad du menar. Skåne saknar dig med, och med Skåne menar jag att jag saknar dig! <3 Men snart kommer du tillbaka hit (: