tisdag 8 maj 2012

flyttdag

Hej alla trogna läsare!

Idag har jag flyttat typ hela dagen så är ganska trött nu och när jag ser mig omkring så är det ändå världens röra fast jag har försökt packa upp det viktigaste. Men det blir morgondagens projekt: göra om rummet (liiiiite), packa upp det sista och organisera klart så jag inte är så stressad i själen. Och så tänkte jag ta min nya fantastiska cykel på en långtur, eller ja, jag tror att rundan är typ en dryg halvmil men kan vara mer och det kan vara mindre. Återstår att se!

Har äntligen fått hem min kära bebis Siri igen också ju! Så himla mysigt att ha henne hemma, ska dock låta henne va ikväll och imorgon så hon får ta igen traumat från att ha åkt bil hela dagen haha, men hennes bur är helt ren och fin med nya "bollgodisar" och sådär så jag hoppas hon är glad iallafall!
Nu ska jag se ett avsnitt av nån tvserie och sen ska jag sova gott!
Adieu!

1 kommentar:

Elinor. sa...

Åh. Hoppas hon gillar bollarna! (:
& välkommen hem vännen! <3