måndag 7 maj 2012

shoes baby, shoes!

Har varit på jakt efter ett par sandaler ganska länge nu eftersom mina gamla dog efter 3-4 tuffa somrar haha! Och igårkväll lyckades jag vinna två par på tradera! Var ju inte riktigt meningen att jag skulle ha båda paren men de ena paret var himla billiga (bara 100 kronor med frakten) så det gör ju inte såå mycket ;)
Dessa blir det iallafall! Hoppas bara på att de passar när jag får dem!
dessa får jag dock vänta lite på eftersom hon som sålde dem är i afrika (!) på semester och kommer hem den 20e maj. men den som väntar på något gott..

dessa är de som var så billiga, himla gulliga tycker jag! kommer passa bra när man vill vara lite mer tjusig men inte vill svettas ihjäl ändå. typ en dag på stan/dansa rumpan av sig på krogen!

Vad tycker ni? :)

2 kommentarer:

Elinor. sa...

Superfina!
Jag letar fortfarande efter ett par.. haha

Ville Niskanen sa...

Gillar dom längst ner på bild =)