måndag 4 juni 2012

Åbäke


Vad tusan är detta för fult åbäke? Tänker ni nu, och tja det ska jag berätta. Men först måste jag ju veta om ni enar:
1. Mitt ansikte i allmänhet
2. Min gigantiska finne bredvid hakan
3. "tygkasse-väskan" jag håller på att virka.

De senaste 2-3 veckorna har jag småpysslat lite med denna fula väskan. Jag är verkligen ingen expert på att virka, faktum är att jag lärde mig i höstas. Men jag tänkte att en tygkasse-modell kan ju inte vara så svårt? Njae, men det går åt sjukt mycket garn!
Iallafall, jag ska virka några varv till och sen ska jag försöka göra något slags handtag, det blir säääkert bra.
Vill även försöka göra såna där tjusiga virkade blommor som min kära vän Elinor kan och är expert på. Hon får helt enkelt lära mig! ^^


2 kommentarer:

Elinor. sa...

Klart jag kan lära dig det! :D
Det kan vi ta imorgon.

Elinor. sa...

Klart jag kan lära dig det! :D
Det kan vi ta imorgon.