lördag 2 juni 2012

If happy ever after did exist I would still be holding you like this. All those fairytales are full of shit one more stupid love song I'll be sick


Sedan jag var tretton år har jag haft nagellack på varje dag. Kan ni fatta det? Nästan 7 år av nagellack och jag har verkligen aldrig tagit hand om mina naglar, så nu är de missfärgade, sköra och ganska fula i allmänhet. Men jag ska försöka vänja mig av vid nagellack, lite iallafall. För det är ganska snyggt utan, och jag har ju alltid mina tånaglar att misshandla nu ;)
Skämt åsido men nu måste jag ta på mig något vettigt, packa en liten väska och cykla till bussen för jag och Linda (& Ida?) ska gå på bio ikväll! Tjeho! :)

2 kommentarer:

Emma sa...

Och jag har inte varit utan nagellack sen i mars nu, haha, och försöker vänja mig vid att ha det, eftersom naglarna blir längre då :P

Annie sa...

Oj vad länge! ;D

Idag var första gången på länge som jag böt nagellack! Har haft svart i typ två veckor haha, det hade inte gått bort ännu! Helt sick.

Det är synd att jag inte använder det så ofta, när jag ändå har så sjukt många nagellack. :P Knäppt!

fin/söööt blogg btw :)