fredag 1 juni 2012

jag såg barnen, jag såg skratten, jag var tårarna om natten



Ni får ursäkta mitt osminkade fejs idag. Ska bara vara hemma hela dagen och jag ser därför ingen riktig anledning att mejka mej. Min hud mår så bra av att inte ha en massa saker på sig hela tiden.

Fick för övrigt min Glossybox igår och som den sämsta bloggerskan i världshistorien så har jag ingen batteri på min kamera. Men jag fick 5 små underbara saker, har dock inte hunnit prova så mycket ännu. 

Pink Sugar Creamy Body Lotion (från Aqoulina). En gullig liten tub med body lotion, god doft också även om jag tycker att body lotions helst ska vara parfymfria. Allt annat man har på sig luktar liksom också så det känns lite överflödigt. Har inte hunnit testa den än, blir nog i helgen/nästa vecka, är väldigt dålig på att smörja in mig så...
Sugar Grapefruit (från Love & Toast) en helt fantastisk liten flaska parfym. Den luktar så sött och gott att man vill dricka den nästan, det enda negativa är att det inte finns någon spray-grej. Man får helt enkelt ta lite på ett finger och dutta där man vill ha den. Älskar den!
Pure lip liner (från MSCHIC) I färgen orangetang, älskar denna också. Har bara testat lite på handen men jag gillar verkligen färgen. Starkt röd fast liiite åt det orangea hållet istället för åt vinrött typ. Spännande!
Peachy Glow (från BM beauty) En mineral rouge som jag inte hunnit testa än men den ser himla fin och skimrig ut. Ser nästan guldig/bronsig ut. Passar nog bra med mitt hår tänker jag ;)
Och sist men inte minst så fick jag (som alla andra också fick tror jag) en blush brush från Glossybox egna märke. Borste som borste tänker jag, det känns inte som om det är någon fantastisk kvalite på den precis, typ som h&m/lindex/åhlens egna typ. Men alltid bra att ha en i reserv :)

Överlag är jag nöjd, en av de bättre boxarna jag fått..
Nu ska jag se klart ett avsnitt av One Tree Hill (har totalt fastnat!) och skratta lite hånfullt mot alla de som blir superblöta på siesta ^^



1 kommentar:

cassandra sa...

Oj vilken rolig grej den där glossybox verkar! Tycker du att det är värt pengarna? Blev jättesugen jag också haha :)

& måste bara säga att One Tree Hill är så himla bra!! Jag har sett alla säsonger och jag säger bara: du kommer inte ångra dig!

kramis!