måndag 30 maj 2011

you'd better watch out cause I like you [I really really do honey]

Det händer mycket men inget av det är i skolan, skolan är i princip slut och bara tanken på det gör mig knasig. Samtidigt som det pirrar förväntansfullt i magen så knyter sig tarmarna hårt och jag blir snabbt nervös. Men jag tror att det är fullt normalt minsann.


Har sovit hos mamma en natt och varit i skolan idag. Åkte sen mot Lund för att återse min finaste person och det var välbehövligt, jag har varit hemma en timma nu men jag saknar honom redan. Hur ska det gå hela sommaren i Norge? Vi måste få det att fungera på något vis.
Tja, det finns inte så himla mycket att säga.
Vi har vår sista lektion imorgon eller på onsdag, det är lite oklart hittils. Sen är det ledighet som gäller egentligen hela tiden fram tills den 9e juni. Men det är Siesta & skattjakt och såntdära mittemellan, men ingen mer skolan. Åh, pirret i magen!
Nu ska jag se det allra första avsnittet av Twin Peaks, undrar om det är bra.. nåväl! Det har varit himla varmt idag och jag har officiellt fikat i en kohage, det var väldigt spexigt och roligt att se Jakob rädd för kossorna ^^
Ciao!

Inga kommentarer: