onsdag 30 december 2009

DU SÄGER ATT DU ÄLSKAR MIG

Ny design på bloggen, ganska nöjd faktiskt. Har även lagt till en lista med bloggar jag läser. Mer eller mindre stolt över vissa;) Och ni får gärna kommentera med tips på fler bloggar!

Måste träffa honom snart. Hans ord gör mig förälskad och de tinar upp mitt frusna hjärta. Han får mig att känna mig bra och han är helt underbar. Mer kan jag inte säga, måste träffa honom först. Fin är han iallafall, hoppas på att det blir en ny J, då hans namn också börjar på den bokstaven^^

Imorgon ska jag hem till Marike (hennes blogg finns i listan!) och fira nyår med R&M. Har inte träffat dem på flera år känns det som. Hoppas på att det blir finfint. Det kluriga är att det är dresscode, men det blir nog brao. Har lite småidéer. Innan dess måste jag städa mitt rum lite granna, välja kläder och packa ner myskläder/pyjamas, måla naglarna och fixa till mig. wah, nu blev jag lite småstressad. Men jag ska måla naglarna innan jag går och lägger mig iallafall.


Oj, nu såg jag att mitt batteri nästan är stendött. Galet, aja. Bloggar mer när det är nytt år, nytt decennium, det året jag blir myndig, det året då allting ska hända. Då allting ska bli bra. Alltså 2010!:)
Gott Nytt År alla (alltså typ två) bloggläsare!<3

3 kommentarer:

Helene Ahlberg sa...

läser dock alltid din blogg ;) den blev fin!

Hannah sa...

Jaa den blir fin^^ väldigt stil ren :D
<3

Skalman sa...

Du glömde min blogg :<