tisdag 29 december 2009

Har varit i Malmö i tre dagar nu. Helt underbart. På facebook finns ett album skapat för detta äventyr. Checka gärna det! http://www.facebook.com/album.php?aid=2024958&id=1484744572
Vi såg Turning Torso, mellandagsrean, ben & jerryglass och massa annat. Köpte lite saker, men billigt^^

Har insett att folk är förjäkliga. Sårar, antagligen omedvetet, alldeles för ofta.Detta gör att jag inte vill mer. Jag har ingen lust att träffa er egentligen. Vill helst av allt stanna hemma på nyår men det blir ju också tråkigt.

Jag har nu sett 2012. Har lust att hoppa från eiffeltornet den 20:e december 2012. Vill inte vara med om det. För jag vet att jag inte kommer få en plats på en ark. Jag vill inte helt enkelt. Jag får iallafall fylla 20, men inte mycket mer. Tack för det säger jag bara. Bah. Jag vill leva okej?


Nä, nu orkar jag inte mer.Och ja, jag är en bitteriftta idag.
 Hejdå.

2 kommentarer:

Helene Ahlberg sa...

Vad är det nu som har hänt? :o alltså jag fattar ingenting... du får säga vad det är ju...

Hannah sa...

Jaa jag hänger inte heller med :o
vill gärna veta om man har gjort något!
..:S