fredag 1 januari 2010

2010 is here, let's change

Nu är det 2010, har inte så väldigt mycket att säga.
Gårdagen/natten spenderades hos Marike, väldigt lagom^^

När man kommer hem så väntade en underbar överraskning!:D
I nuläget har jag världens minsta rum (får precis plats med 90-säng och skrivbord typ) och bredvid finns två rum, som nästan är ett. Liksom ett valv emellan bara. Iallafall, när jag kom hem sa mamma & john att jag ska få flytta in i de andra rummen istället. Precis som jag tjatat om ett tag. Jej:)
Det ena rummet är mindre och mysigare än det andra, så jag tänkte ha sängen där, det blir mycket mysigt;)
Och i det lite större rummet ska jag ha en bäddsoffa och förhoppingsvis vår gamla tjocktv eller nåt;) Iallafall skrivbord med datorn!
Det kommer bli så jävla gött!:D
Nu sitter jag och funderar på hur jag ska inreda det^^ Ska förhoppningsvis börja lite imorgon:D
Iallafall med att byta sängar och småpyssla lite:)

Näe, nu ska jag spela någe spel. Ciao!

1 kommentar:

catrin sa...

Oj, så nice! Det blir säkert finfint :) gott nytt & kram!