söndag 3 januari 2010

Gårdagen bestod av flytt, och allting blev väldigt bra. Imorgon ska jag sätta upp spegeln och andra saker på väggarna! Sen har jag bara en sak kvar, köpa en bäddsoffa. Det kommer bli sjukt bra när det är klart!:)

Idag har jag bara suttit vid datorn, har kollat på säsong 1 av Glee, älskar det!:D Galet bra!
Imorgon ska jag fixa med tavlor och sånt, och gå en lååång runda med eros i skogen. Han älskar snö och det är så fint väder. Och jag behöver minst sagt motion.
Måste ju tänka på mitt nyårslöfte (gå ner minst 5 kg) 
På tisdag ska jag leka med Marike i Qpoolen, ska nog gå lite på stan också:) Och på onsdag/torsdag ska jag nog leka med Elli. Weho!
På fredag åker jag till mormor, ska bli mys.

Vilken veckoredovisning detta blev. Nåja.
Jag bjuder på ett par bilder jag försökte fixa igår.


(ändrade färgen och kontraster och sådär) 

                   





be my geishagirl, orginal



the naked truth, or at least half of it
(ändrade konstraster och färg lite och sen "fixade" jag halva ansiktet)

























the naked truth, or at least half of it, orginal







wanted
(busade lite, är inte speciellt nöjd. Men ögonbrynet blev bra, vill ha såna ögonbryn^^ Ja, fixade mest med färg)
























wanted, orginal

3 kommentarer:

Hannah sa...

Massa fina bilder bell^^

måste få se rummet sen någe gång^^<3

CandyboX Collector - nu 773 unika tablettaskar ! sa...

Har du flyttat till eget place? Kul att inreda - love it =)

catrin sa...

DU SKA INTE GÅ NER I VIKT. Isabell. Seriöst. Gör det inte. Man ska verkligen inte banta när man är i din ålder. Nu låter jag som en gammal tråkig moraltant, men det är alldeles sant. Gör det inte. Du behöver det verkligen inte. Du är så himla himla fin som du är, önskar att du kunde se det. Titta bara på bilderna! Jättefina! Även dom som är helt ofixade. Du är perfekt som du är. Perfekt.