torsdag 21 januari 2010

torsdag

" det gör inte ont
när jag faller från en barstol
och det gör inte ont
om det piskar ett regn eller bränner en sol


det gör inte ont
att jag kom på andra plats
och det rör mig inte alls
om det är dag eller natt "


Jag vet inte vad jag känner
och jag fattar ingenting.
Hur du kan vara så vacker,
och jag förstår allt.

Jag vet inte varför men jag är poetisk idag. Det vore väl inte första gången, men det är ett tag sen nu. Antagligen har det med min och Hannahs projektarbetes idé. Vi ska nämligen skriva/fota en bok tillsammans. Tjeho.

Jag börjat bli nostaglisk märker jag. Tänker alldeles för mycket också. Tänker för mycket på dåliga saker, men även bra såklart. T.ex att jag inte har varit kär på länge. Tja, det är länge för att vara mig. Jag vet, jag är störd. Men det är inte mitt fel.Men jag har fått upp ögonen för en pojk, men jag vet att det inte kommer bli något över huvudtaget, he's to beautiful.

Blahahahaivnmfgolbhötrvfg.
Så, det behövdes nog.
















bild från deviantart..com