lördag 23 januari 2010

I Want You

Det var längesen jag hade så roligt men mådde så dåligt samtidigt. Jag hade verkligen jätteskoj! Tack allihopa:)
Men det är ingen bra dag idag. Jag tänker bara på gamla och förlorade kärlekar. Det blev inte bättre när två av dem bara dykit upp runt mig idag. Först en i skolan (heelt random) och sen på perrong 23. Och allting blev helt förstört när fina, duktiga, vackra Wilma sjöng "shorline". Jag grät. Iallafall inombords.
Fyfan.

Jag vet inte hur jag ska tolka allt det du gör och säger fina du. Jag vet inte ens vad jag känner, vad jag vill känna.
Jag vill känna dig. Jag vill veta alla dina hemligheter och jag vill göra te åt din ömma hals när du är sjuk. Jag vill lyssna på regnet med dig. Jag vill känna det första sommarregnet med dig. Jag vill göra allt jag gått miste om innan i mitt liv, nu, med dig.
Äh, jag vill ha dig helt enkelt.

1 kommentar:

Helene Ahlberg sa...

isch då :/ kärlek är tufft... :/<3