söndag 24 januari 2010

Jag är fruktansvärt uttråkad och deppig så ni får en tråkig lista idag. Enjoy. 


Avsluta meningen!

Jag har insett att min senaste kyss var: med min dåvarande kärlek
Jag lyssnar: Elton John- Your Song
Jag pratar: inte
Jag tycker om: godis och musik.
Jag avskyr folk som: fjortisar, brats, emos och andra typer. 
Min första vän hette: My, och fyi så är vi fortfarande vänner, efter 13 års vänskap!
Kärlek är: ombytligt. Just nu är den förjävlig. 
När jag borstar tänderna: undrar jag hur två minuter kan vara så långa.
När jag lagar mat: brukar jag koka pasta eller göra en omelett.
Det sexigaste yrket är: haha, finns det sexiga yrken? :o
Det är charmigt när: en pojk man gillar, eller för all del, en tös. sjunger för en. 
Jag är rädd för: mörker, höjder, psychos, djupt vatten, fåglar, att vara ensam, att dö, the list is long..
Den värsta känslan är: ångest
Den bästa känslan är: orgasm? Oo
Jag är sämst på: att träna och sluta äta godis.
Om jag var en insekt skulle jag vara:
 död?
Om jag var ett djur skulle jag vara: pingvin! de är söta, och lurviga när de är bebisar och de fryser aldrig:D
Om jag vore ett redskap skulle jag vara: hård?
Jag kommer alltid att vara:
 trög
I sommar: ska jag åka utomlands, festivala och sola.
Sist jag grät var: igår
Jag kan: sova väldigt länge
Jag kan inte: säga nej 
När jag vill tänka: så gör jag det
När jag bakar så bakar jag: goda kakor
Min mobiltelefon är: nästan urladdad
När jag vaknar på morgonen: så tar det en timme eller två innan jag verkligen vaknar.
Innan jag går och lägger mig: så önskar jag att jag inte vaknar ensam.
Just nu tänker jag på att: jag har gjort för många misstag i mitt liv. 
Bäbisar är: äckliga
Idag har jag: inte gjort något alls
Ikväll ska jag: åka bill
Imorgon ska jag: till skolan
Jag vill verkligen: för mycket saker

10 kommentarer:

Skalman sa...

Varför avskyr du emos?

Skalman sa...

''Jag avskyr emos för att de tycker synd om sig själv hela tiden. Vi andra mår också dåligt ibland, inte fan håller vi på som dem? De ser dumma ut och de kan inte sminka sig. De skär sig, oftast bara för att få uppmärksamhet och de lyssnar på My Chemical Romance.''

Gud vilken dum anledning? Alltså det är ju du som har helt jävla fel bild om emo? Att dem bara tycker synd om sig själva är fan bara skitsnack. Och vadå ser dumma ut? Det gör dem väl inte. Det är en snygg stil och då kan ju många tycka att din stil ser dum ut. Och visst fan kan emos sminka sig. Det hör till stilen. Och ingen emo lyssnar på MCR längre.

Malin sa...

Vill du bli medlem på gratisbio.se?
Vill du handla kläder och annat med en massa presentkort istället för med pengar?
Vill du ha 25 poäng extra?
Bli då medlem via min länk :D

Skalman sa...

haha. Om du anser att Mcr är emo så kan du ju inte riktigt varit emo precis. MCR är alternativ rock. Emo är lite hårdare och skrikigare än så. Haha.

Anonym sa...

Emos är bögiga och fula. Dessutom kammar dom fet äcklig böglugg i hela ansiktet. //Wack

Isabell sa...

Haha, jag kan inte annat än att hålla med Wack på denna punkten. Punkt slut.

Skalman sa...

Och Bella går bara efter utsidan och tror hon vet allt. Yao.

Isabell sa...

Nej verkligen inte. Jag har inte sagt att jag hatar alla emosar. Jag gillar bara inte att det har blivit en jävla trend. Jag förstår dock inte varför du tar så illa upp. Du säger att du inte är emo, jag antar att du inte är det då. Och jag sa inte att jag inte gillade dig. Goshi.
Och herregud vad din farmor måste vara snygg.

Skalman sa...

Värst vad du tar åt dig?

Isabell sa...

Jag tar åt mig av att du är så jävla känslig. Inget annat, jag vill inte att folk ska missförstå det jag skriver. Helt enkelt.