onsdag 16 februari 2011

Fick en fin kommentar precis:
"Är du helt jävla efterbliven eller? "Jag vet inte om någon annan har känt samma förut men jag känner mej så himla ensam". Tror du ÄRLIGT TALAT att ingen har kännt sig ensam förut? Droppa egot för fan!! Och om du nu är så jävla hemskt här och att du verkligen inte hittar någon mysig liten äckel svensson här, stick då? Som du beskriver det har du ju inget som hindrar dig, inga vänner, ingenting. du är tydligen heeeeelt ensam. Är det något som hindrar dig eller är det bara ditt äckliga jävla ego? Kan det inte vara så lilla du, och du helt enkelt vill ha uppmärksamhet. Stick, om det inte duger. "

Älskar att få kommenterarer av anonyma typer för då vet jag ju att de inte kan stå för vad de tycker. Men om du som har skrivit detta vill ha svar så kommer det nu.
Jag är fullt medveten om att jag inte är ensam i världen om att känna mej ensam. Jag är inte dum i huvudet, jag menade hela känslan jag har. Som du kanske hade förstått om du faktiskt hade haft: 1. en hjärna, 2. empati 3. mindre hat i kroppen.
Jag har inte speciellt stort ego så det vore kanske dumt att "droppa" det. Eller?
Jag har aldrig någonsin påstått att jag letar efter en "mysig liten äckel svensson" men om det är så du vill kalla män så är det ju okej med mej.
Jag skrev inte inlägget för att få uppmärksamhet jag skrev det för att min blogg är till för mina tankar och det är nog meningen med de allra flestas bloggar. Helt ärligt? Ska jag inte få skriva vad jag har på hjärtat behöver jag ju inte ha någon blogg? Och jag har en blogg för att jag behöver skriva av mej ibland.
Jag ska "sticka", tro mej. Men eftersom jag fortfarande går i gymnasiet vill jag gärna vänta tills studenten om några månader. Skulle gärna vilja ha en proper utbildning att luta mig bak på fastän gymnasiet inte är så värt nuförtiden.

1 kommentar:

Anonym sa...

Fin människa som skriver sånt! Hahah, nej men, kan inte säga jag hatar sånt, men det är ganska onödiga saker att yttra sig om gentemot andra människor.
Stay strong Bella! :)
/Rikke.