onsdag 13 juli 2011

norge ger mig inget internet!


Hej jag lever! Jag är mycket ledsen att det inte blir mycket bloggande av nu när jag är i Norge, men vi har flyttat till vårt mer permanenta boende nu (som vi ska bo på resten av tiden typ) och där finns inget internet. Det gör mig lite galen men det är samtidigt ganska skönt, spenderar dagarna mest på jobbet (såklart) och när jag inte har något vettigt att göra/någon vettig att hänga med på min lediga tid så läser jag, lagar mat (för annars dör man ju) och ser på Gilmore Girls.
För att nå internet så måste jag sitta på jobbet, vilket jag gör nu. Jag är ledig i två dagar nu och sitter på jobbet. Älskare! Nä men jobbet är ju ett hotell så det finnes ju restaurang och uteservering att sitta på så man slipper sitta i köket typ, haha. Det vore knäppt, varmt, trångt och lite omöjligt!
Jag sitter ute nu (ser inte så mycket för det är soooooooool!) och ovanför mig fladdrar en norsk flagga som börjar kännas mer och mer som hemma. Ikväll är det blues i baren och det betyder party! Och jag har hört rykten om att det är karaoke på fredag, vill vill vill vill det så himla gärna! :)

Inga kommentarer: