onsdag 20 juli 2011

vill bara hem.

Jag börjar jobba om en kvart ungefär men åh vad jag inte vill det. Jag hatar denna känslan, jag har den varje gång jag måste gå till jobbet, alltså 5 dagar i veckan. Jag har ingen aning hur jag ska orka med det i en dryg månad till. Jag vill bara hem men känner mig fånig som inte bara kan ta mig själv i kragen och strunta i mina känslor och stanna här. Dessutom behövs min hjälp typ hela augusti men helt ärligt vet jag inte om jag klarar det. Det är så jävla jobbigt att vara här uppe, det enda jag vill göra (förutom att åka hem då alltså) är att ligga i min säng och vänta på att tiden ska gå. Och jag är fullkomligt medveten om att jag tjänar bra med pengar som är väldigt bra att ha sen. Men, hur mycket ska man behöva ta? Jag vet egentligen inte ens varför jag åkte upp detta året, det var ju samma grej förra året. Mådde lika dåligt. Jag har ju inte skrivit något kontrakt här så egentligen kan jag ju bara säga upp mig och åka hem. Men det känns ju också dumt.

Och allting känns ännu jävligare för att mitt mejlkonto har spärrats så jag kan inte logga in varken på mejlen eller på msn för att prata med människorna där hemma. Och jag saknar Jakob så himla mycket.
Ska det vara såhär jävligt eller är jag bara en mes som inte kan vara hemifrån?

1 kommentar:

längtan sa...

Du klarar det, det kommer vara så himla värt det när du kommer hem! Det är inte långt kvar nu, tiden kommer gå jättefort! Puss <3