fredag 12 augusti 2011

getting ready for work


Börjar jobba om en stund men är ovan vid att börja på eftermiddagen så nu är jag klar i god tid. Shorts och linne blir dagens outfit, svart som natten för det är vår klädkod på jobbet. Chansar med hudfärgade strumpbyxor istället för svarta idag. Det är typ första dagen (om jag ska lyssna på de som har varit här sedan i maj ungfär) som inte känns som oktober idag. Solen skiner och det är jättevarmt! Tjeho!
Alla från vårt kollektiv har nu åkt hem så det är bara jag & Micke kvar. Och eftersom vi jobbar om varandra hela tiden kommer vi nog inte ses så mycket :/ Tur att biblioteket har så mycket film att låna ut ^^

Nu måste jag fixa det sista och gå, bättre att vara i god tid än att behöva stressa om jag får säga det själv!
Puss

Inga kommentarer: