måndag 8 augusti 2011

saker jag längtar till just precis nu

kolla på ett avsnitt av gilmore girls
måla naglarna
duscha
gå promenad och fota den lilla världen här så att ni får se
komma hem & sova i min egen säng, träffa alla fina och leta nytt skrivbord och bo in mig hos mamma igen
planera min tågluff
organisera mina saker (alla mina grejer är runt om hela valldal känns det som)

och allt det här (förutom det med att vara hemma då såklart) kan jag göra nu och imorgon och i övermorgon för nu är jag banne mej ledig i hela två dagar!!
Åh så skönt :)

Och förresten! Är inte denna människan vansinnigt snygg?

Hon heter visst Mena Suvari och har spelat i t.ex. American Beauty (bäst!) Six Feet Under och i musikvideon till Teenage Dirtbag :)

1 kommentar:

Helene Ahlberg sa...

Föredetta: rainbowbrud.devote.se
Är nu: elinorahlberg.devote.se
(tillbaka till den gamla adressen..)

Bara en liten remainder! :)
Btw, lämnat ut mitt blogspot konto till mamma... så står att det är hon som kommenterar, men det är de inte xD haha ännu mer förvirring!
//ElinorAhlberg