torsdag 16 februari 2012

how can you stop the rain


Idag var en sån dag då jag skulle pluggat typ hela dagen men jag kunde inte fokusera så istället har jag shoppat loss (tråkig shopping, inget kul som skor, klänningar eller hattar) på Röda Korset Kupan här i Växjö, sett klart Big Love serien och börjat se på Pan Am.
Min pluggdag skulle ha innehållit:
Läsa de tre sista kapitlena i språkhistorieboken (typ 55 sidor) och börja på study questions
Börja på Academic writing 2

Har bara läst två kapitel. That's it. Men tänkte läsa det sista innan jag ska sova och eftersom min kära syster alltid sover länge (hon kommer till Växjö ikväll men ska inte sova här) så hinner jag börja på frågorna innan vi ska ses imorgon! Eftersom jag alltid vaknar 08.06. Sjukt scary.


Inga bilder idag för jag är ganska sunkig (har gått jättesnabbt och ganska långt med tunga kassar och en massa sånt. Dock var nya sminket mycket bra! Men jag behöver en dusch och ett par lakritsbitar och ett avsnitt av panam först innan jag blir människa igen. Men jag ska ladda kamerabatteriet fullt inatt och ta det med mig imorgon för jag känner på mig att det blir äventyr av imorgon!
Men ni blir inte helt utan för jag gjorde ett besök till weheartit för er skull :)
pusspuss

Inga kommentarer: