tisdag 28 februari 2012

Packar packar packar och packar lite till. Har lämnat iväg Siri nu :/

Blir för övrigt så jäkla förbannad på min nuvarande hyresvärd! (igen haha) hade satt upp några grejer med häftmassa och på typ fyra småställen (alltså mindre än en enkrona) har tapeten gått bort, väggen under är vit, tapeten är vit så det syns bara om man tittar noga meeen nu måste hon tapetsera om hela rummet och det måste jag betala? WTF?
Aja, där går mina sparpengar. Alltså snacka om att inte kunna vara schysst. Det är inte precis så att jag är speciellt rik, då hade jag väl för fan inte valt att bo som inneboende? Vafan.
Aja, behövde bara skriva av mig lite.
Nu ska jag chilla en stund och sen packa klart det sista.

1 kommentar:

miixxman sa...

fyfan vad jag blir arg, kan inte skriva mer än så. fyfan!!!!!!! om hon nu ändå måste tapetsera om HELA rummet, vet du vad du ska göra då? riv av så mycket du bara kan, för att jävlas. hon ska ju ändå tapetsera allt. (vilket jag inte tror hon kommer göra) <3